top of page
  • תמונת הסופר/תItay Shmool

יפן - טעימה קטנה עם טעם של עוד

עודכן: 21 ביולי 2020

שלום רב לכולם,

אחרי טיול קצר ומוצלח ביפן ביקש ממני צביקה לנסות ולפתוח מסורת של "בלוג אורח" באתר שלו. האתר בתחילת הדרך אך מהיכרותי הקצרה עם האיש היקר סמוך אני ובטוח שאתר זה יתפתח ויהפוך לתנ"ך עבור רוכבי האדוונצ'ר בארצנו.

מעט אודותיי:

שמי איתי שמול , רוכב אופנועים ותיק אך לעולם בסטטוס של מתחיל. כיום מתחיל לגלות את עולם האדוונצ'ר על גבי אפריקה טווין.

בסוף נובמבר הזדמנתי לשבוע בטוקיו. כרוכב אופנוע מזה 30 שנה מיד זיהיתי הזדמנות

לטיול קצר. שיטוט ברשת כהרגלי העלה חרס. מצאתי כמה אתרים אך שכתבתי להם אמייל אף אחד לא ענה. בדיעבד התברר שרובם לא דוברי אנגלית.

חבר שיצא איתי יצר קשר עם בחור אנגלי בשם ג'יימס שעובד בסוכנות השכרת אופנועים ביפן וגר שם כמובן.

מלאי חששות ואי וודאות עקב מזג אוויר לא יציב הזמנו 3 אופנועים. שני מולטיסטראדה 1200 לחברים שאיתי

ועבורי הונדה 750 NCX DCT. הסיבה שבחרתי באופנוע זה היא הרצון באופנוע קל יותר ואגילי , על חשבון הנוחות והכוח של האפריקה. לא תכננו שטח כלשהוא אלא כביש בלבד.

הטיול נקבע לסוף נובמבר. מזג האויר היה קר מאד , בין אפס ל 10 מעלות לעתים , אך למזלנו השמש זרחה עבורנו במשך שלושה ימים ולא היה גשם. מחשיך מוקדם מאד , לקראת 16:30 כך שמי לא רוצה לנהוג בחשכה יצטרך להשכים קום.

המסלול שתיכננו לקח אותנו דרום מערב לכוון הר פוג'י המפורסם וחצי האי איזו. הדרכים מהממות ביופיין , ברוב הדרכים ההרריות והמפותלת מהירות הנסיעה המותרת היא 50 קמ"ש. עליכם לקחת זאת בחשבון.

יום א:

אספנו את האופנועים בטוקיו. סוכנות ההשכרה rental 819 נתגלתה כמצוינת. אופנועים מבריקים , כמעט כל דגם שהוא כולל גולדוינג אקזוטי. אביזרים משלימים כולל ארגזים , קסדות , מנשא למובייל ועוד.

מכיון שרובם לא מדברים אנגלית עבדנו דרך בחור בשם גיימס שעובד בסוכנות בסניף יוקוהומה:

james worth bondi

+81 9098321956

מטוקיו יצאנו לאחד הכבישים הנחשבים היפים ביפן ושמו

. משך הנסיעה מטוקיו שעתיים וקצת. בסיום הכביש עצרנו לאכול מרק ראמן מחיה נפשות במקום שנקרא

e . במקום תצפית מעולה להר פוג'י המפורסם.

משם יצאנו למלון מקסים בעיר שימודה (). עקב תכנון זמן לקוי רכבנו שעה ויותר בחושך וטמפרטורה הנושקת לאפס. לא מומלץ עקב כביש רטוב שיכול להפוך לקרח.

יום ב:

טיילנו באיזור חצי האי איזו ללא מטרות מיוחדות. רכבנו לנקודה הדרומית ביותר באי Irozaki cape , הדרך מדהימה ביופיה והנופים הנשקפים דרך הקסדה משאירים אותך פעור פה. את הלילה בילינו במלון לא מומלץ בעיר איזו.

יום ג:

לצערנו היום האחרון. עלינו להחזיר את האופנועים לטוקיו עד 20:00. פתחנו את הבוקר במאפיה בסופר מקומי ליד סניף של מקדונלד. אחרי יומיים של דגים ושרצים הגוף דורש מנת סוכר. שמרנו על יום רגוע ללא תכנונים או מטרות.

עצרנו באתר שנקרא

, הגשר התלוי הארוך ביותר ביפן עם נוף מדהים להר פוג'י , מומלץ ביותר. שבנו להאקונה טורנפייק לסיבוב אחרון וראמן מעולה ומשם לטוקיו. הכביש המהיר בשעות הערב היה פקוק להחריד , אך שנכנסנו לטוקיו בערב התחושה הייתה כמו בסרט. הגשר המואר , הגלגל הענק המואר בוורוד והאורות הצבעוניים הנשקפים מכל פינה.

לסיכום:

  • סוכנות השכרה - rental819.com

  • איש קשר (יושב ביוקוהומה)

james worth bondi

+81 9098321956

  • מזג אוויר וחשכה - בסוף נובמבר שקיעה 16:30 , גשום , טמפרטורה יכולה לרדת לאפס. לשים לב

|

 
258 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page